wtorek, 31 grudnia 2013

Sylwester - oh, ah! (?)

Sylwester to czas dobrej zabawy! Świętujemy w końcu Nowy Rok i życzymy sobie by był jak najlepszy. Mnie w tym roku zrobiło się jakoś dziwnie na myśl, że mam iść w jakiś tlum ludzi, słyszeć to darcie się wokól. Postanowiliśmy zostać sobie w domu. Może w przyszłym roku wybierzemy się do jakiegoś lokalu na bal sylwestrowy albo pojedziemy do jakiegoś większego miasta, ale tym razem nie chce mi sie nawet ruszyć na rynek by pooglądać fajerwerki. Ale to sie jeszcze okaże, może się przejdziemy, daleko nie mamy :) W każdym razie nie musiałam kupować żadnej sukienki ani innych kreacji. Siedzę sobie w dresie, popijamy słodkie Carlo Rossi i gapimy się w tv ;p
Zaraz zrobimy sobie jakieś kanapeczki, bo czipsy i paluszki juz sie skonczyly. Mamy jeszcze przed sobą trochę picia i Ruskiego Szampana, a Nowy Rok chyba uczcimy hmmm, nie powiem ;d




Życzę Wam robaczki moje kochane Wszystkiego Dobrego w nadchodzącym 2014 roku. Aby był łaskawy i oferował jak najmniej tych negatywnych emocji! Byście mieli jak najwięcej okazji robić coś poraz pierwszy i potrafili znaleźć siły by zmieniać swoje życie na lepsze! Abyście żyli chwilą, ale i potrafili marzyć i dążyć uparcie do celu. Poza tym dużo miłości, zdrowia i kasiorki. Udanej zabawy, braku kaca dnia jutrzejszego i samych dobrych wspomnień z tej sylwestrowej nocy!

p.s. uważajcie przy fajerwerkach! oby pokazały Wam tylko to swoje piękne, kolorowe oblicze!

8 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego w NOWYM ROKU.
    BLOG-klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też z Michałem siedziałam w domu :). Wytrzymalismy do 24, ale polskiego czasu :p. Najlepszego na nowy rok kochana! Oby wszystkie twoje plany sie udały i oby to był cudowny rok dla ciebie! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też w domu świętowałam. Szczęśliwego nowego roku babe x✿ blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ruski szampan skąd ja to znam haha :D Wszystkiego najlepszego w tym nowym roku ! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też siedziałam w domu ;3.Było naprawdę przyjemnie ,wszystkiego dobrego na nowy rok! :D

    Będzie mi bardzo miło kiedy wejdziesz do mnie ,jeśli Ci się spodoba skomentuj albo zaobserwuj :3
    http://www.dont-benormal.blogspot.com/
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. przepięknie ale juz po :(
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/vintage.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, to uczczenie Nowego Roku o którym nie wspomniałaś, hmmm :D:D xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)