piątek, 15 listopada 2013

zmuła pierwsza klasa.

cześć. dzisiejszy dzień jest straszny, a może jednak nie dzień, a ja. dziś w zasadzie było nawet spoko, słoneczko wyjrzało zza chmur, temperatura poszła w góre, a na uczelni zajęć tylko 1,5 godziny i to nawet bardzo ciekawy wykład... ale jakoś nic mi nie pomogło... po powrocie do domu sie tylko snulam, przejrzałam neta, połozyłam sie, zrobiło sie jakos bardziej pochmurno, ja zrobiłam sie senna i tak juz od kilku godzin, nie chciałam isc spac bo to skutkuje nie spaniem w nocy i tworzy takie bledne kolo... ale dzis wstalam o 10! nie rozumiem czemu tak sie dzieje. oczy mi sie kleją i normalnie wymiękam. chciałam posprzatac ale chodzilam w kolko i co chwila kladlam sie do lozka i wstawalam ze zlosci ze przeciez trzeba cos zrobic, no i nic... ale postanowiłam w tej chwili, że juz sobie odpuszczę... posiedze jeszcze trochę, potem wezmę kąpiel, zadbam trochę o siebie i położe się koło 20-21. mam nadzieje, że uda się jutro wstać koło 8 i nareszcie być wyspaną! wtedy posprzątam porządnie i wezmę sie za weekendową naukę bo troszkę tego jest...
a dziś. dziś juz spędze wieczór na kąpieli, depilacji, nawilżaniu ciała i oczyszczaniu twarzy. dalej trwam w tym by zużyć zalegające kosmetyki :)

Już dzisiaj raczej tu nie zajrzę, odezwę się jutro :)
Mam nadzieję, że dam radę z tym wieczornym planem i nie stwierdze za godzinkę, że ide spać bez kapieli bo nie mam sił...

11 komentarzy:

  1. nie używałam tych kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też zdarzają się takie dni... niby pogoda niezła, a jednak humor nie dopisywał...

    http://okno-buntowniczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój dzień też nie był najlepszy ;(

    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chodzę na rzęsach, a jeszcze tyle do zrobienia... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też się coś oczy kleją, ale chce nadrobić kilka rzeczy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś używałam toniku ogórkowego :)
    Zapraszam do mnie i wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja z nudow juz prawie usypiam :d

    OdpowiedzUsuń
  8. jama takie zaleglosci w spaniu ze musialabym chyba spac dwa tygodnie bez przerwy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to czekam na kolejną notkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)