sobota, 8 czerwca 2013

siemka:) nareszcie sie odzywam, bo wiekszosc chyba mam już za sobą, a na pewno tego najgorszego. tak wiec egzamin, ktorego sie tak strasznie bałam bo byl ustny i ze strasznym gościem zaliczylam na 4, chemia i fizjologia chyba tez jakos daly rade, dopiero sie dowiem. dzis moge w koncu odrobinę odpocząc, ale i tak mam sporo pracy, mam bardzo ciezkie sprawozdanie jeszcze do oddania, a w przyszlym tyg są 3 egzaminy, wiec trzeba troche czasu poswiecic. dzisiejszy wieczór mam zamiar sie jeszcze odstresować, poniewać w Opolu organizują Noc Kultury ;] KLIK, ja mam zamiar wybrać sie m.in na:


Herbciarnia „Jasminum” 

// ul. Piastowska 19 A
19.00–24.00  „Pod osłoną nocy” – wystawa członków Opolskiego Towarzystwa Fotograficznego



Kofeina Art Cafe 

// ul. Kościuszki 31/1A
19.00–01.00  Wystawa „Biel na bieli” 



Radio Opole 

Press Cafe Radiowa
// ul. Strzelców Bytomskich 8 
18.00–24.00  Radio Opole Nocą i Jazz Jam Session w ogródku Press Cafe Radiowa



Studenckie Centrum Kultury

// ul. Katowicka 95
20.00–23.40  Spektakle taneczne opolskich choreografów. Koncert zespołu Lecter 



Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji 

// ul. Dubois 36
18.00–22.00  „Nie śpij! Odkrywaj z nami zaczarowany świat nauki!” – zajęcia naukowo-poznawcze


Jestem pozytywnie nastawiona :) i Mati idzie ze mną, a jutro mamy póółtorej roku! <3 i tak myslalam, ze moze do kina na kac vegas 3 ;D?

Pokaże wam jeszcze jakie kosmetyki udalo mi się zamowić, za całość musze zapłacic z 20 zł (uroki bycia konsultantką :)), a zalotka był za ZŁOTÓWKĘ ;D

jako, że lubie te kolory i zapachy

na moje zniszczone wlosy

jedziemy nad morze, wiec sie przyda
chlodzący po opalaniu

wielbiony przeze krem do depilacji <3


i zaczne podkrecać rzesy ;]

a dzisiaj musze jeszcze posprzatac, zadbać o siebie, rozniesc zamowienia z avonu, zaczac troche sprawozdanie poprawiac i czekam na wieczór :)  w poniedziałek dzien wpisow, wtorek fizjo zwierzat, sroda mechanika i piatek mechanika i będziemy na końcówce! potem jesszcze straszny egzamin z matmy i anatomia, mam nadzieje, ze obejdzie sie bez poprawek we wrzesniu ;]
trzymajcie się :)))

7 komentarzy:

  1. O! Przypomniałaś mi, że muszę zakupić nową zalotkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu zacząć używać zalotkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą zalotkę jestem jak najbardziej zadowolona z niej <3
    Tolerujesz obserwację za obserwacje? Jeżeli tak, to zapraszam do wzajemnej obserwacji :3

    OdpowiedzUsuń
  4. o proszę, z Opola jesteś ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice proposal and blog!
    I'm following you now.

    Kisses

    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)