piątek, 15 marca 2013

Tak, też powinnam w koncu zacza sie dobrze odzywiac i to nie dlatego ze mam jakas manie, boje sie tego i sama nie wiem czy chce, ale zdecydowanie powinnam! moj organizm to wole niewiedziec jakie zdradzieckie sekrety kryje. wiecznie mnie cos boli, wiecznie jestem slaba, czuje sie taka... hmm, toksyczna w srodku xd Szukamy mieszkania, w czerwcu zmieniam lokum, pragne wlasnej kuchni, gdzie nikt sie nie bedzie krecil i w koncu bede mogla w niej sprobowac swoich sil. nienawidze gotowania, nie gotuje, ale czasem chcialabym moc cos zrobic, ucieszyc sie tym.



Dodatkowo chce sie zaczac ruszac, to juz bedzie chyba latwiejsza, aczkolwiek od gimnazjum moja kondycja jest tragiczna. nie umiem nawet sklonu zrobic czy podniesc wyzej nogi oO ale... znalazlo sie dla mnie w koncu rozwiazanie xd zapisalam sie do klubu azs polibudy opolskiej, gdzie za 50 zl na caly rok ma sie wejscia na przerozne zajecia! crossfit, zumba, aerobik, taniec towarzyski, pływanie, siłownia i cala masa innych. Wiec pierwszy raz nie bede narzekac, ze nie mam kasy i dlatego nie chodze na zadne tego typu zajecia. Zapuscilam sie a do wakacji fajnie by bylo dobrze wyglądac. 

Niedlugo sprawie sobie chyba ten aparat i porobie jakies zdjecia, bo nie mam co tu wrzucac ;p

1 komentarz:

  1. wpadłam do Ciebie przypadkiem i bardzo mi sie spodobalo..:)
    ja zdecydowanie powinnam sie zdrowiej odzywiac -_-

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)