czwartek, 7 marca 2013

AFW-Store

AFW-Store to sklep z ciuchami,  których się zakochałam, znalazłam ich któregoś dnia bo przyciągnela mnie jedna konkretna kiecka. Potem jak zobaczylam inne to *-*
Ostatnio zamówiłam nawet. Ceny są super i nawet dodając do tego koszty wysylki to i tak wychodzi tanio... Bralysmy z kolezankami okolo 7 sukienek i wyszlo 230 zł włacznie z przesylka wiec dla mnie osobiscie rewelacja!
Co zamówiłam: ;)

A co zamierzam jeszcze? 


A to dopiero początek!
Rzeczy sprowadzane sa z Chin wiec mozna czasem miec negatywne skojarzenia, ale powiem wam, ze w centrach chinskich cala masa ludzi kupuje i czesto jest zupelnia na odwrót, cos co jest tanie, rowniez potrafi byc dobre! Na prawdę, sukienki są urocze, dziewczece... normalnie typowe MUST HAVE i kazdy znajdzie tam cos dla siebie. Urocze, seksowne, ostrzejsze no i przede wszystkim duuuzo oryginalnych produktow. Jestem przekonana, ze warto sprobowac, sprobujecie i wy :)?




4 komentarze:

  1. rzeczy są ładne ;-) ale pozostane przy swoich ukochanych sklepach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. mozna mase swietnych rzeczy nabyc na wyprzedażach np w bershka czy stradivarius ;-)ogolnie co do sklepów równiez ponieważ nie musze miec markowych rzeczy jeśli coś mi sie spodoba to to kupie ;-) na allegro równiez kupuje choc kilka razy sie przejechałam na tym...

    OdpowiedzUsuń
  3. moge Ci polecic czasnabuty jesli chodzi o sklep internetowy ;-) ogolnie mozesz zamawiac przecenione rzeczy w sklepach internetowych bershki i stradivarius a potem odbierac w sklepie ;-))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)